afspraak maken

Wij hebben geen inloopspreekuur, dus voor controles en behandelingen moeten er eerst afspraken worden gepland. Als je de gemaakte afspraak niet kunt nakomen, moet je deze minimaal twee werkdagen van tevoren verzetten of afzeggen. Dat kan alleen telefonisch. Als je op de geplande afspraak niet verschijnt brengen we dat in rekening. Dat kost €20,- per tien minuten gereserveerde tijd. Zonde van je geld, dus zorg ervoor dat je tijdig afzegt of verplaatst.

contact

We zijn altijd bereikbaar. Overdag kan je bellen naar telefoonnummer welke je vindt op je locatie pagina voor het maken, wijzigen of afzeggen van afspraken. Maar ook om vragen te stellen. Dat laatste kan ook via een contactformulier op je locatie pagina. Buiten onze openingstijden is er een telefonisch antwoordapparaat, dat in het geval van spoed informatie geeft over wie je op dat moment kunt bellen.

klanttevredenheid

Met enige regelmaat meten wij de klanttevredenheid om op de hoogte te blijven van de wensen en behoeften van jou en andere cliënten. Maar deel je mening ook gerust op de praktijk als je daar behoefte aan hebt.

welkom bij puur mondzorg, wij staan graag voor je klaar