betaling

We sturen de kosten van jouw controles en behandelingen naar je zorgverzekeraar. Die zal alles of een deel vergoeden. Afhankelijk van hoe je verzekerd bent kan er dus een nog te betalen bedrag overblijven, waarvoor we je dan een factuur sturen. Onze facturering wordt verzorgd door Anders Medical Factoring (AndersMF). Hierdoor houden we meer tijd over voor jou. Dus je ontvangt namens ons van hen de factuur. Sommige zorgverzekeraars doen het overigens zelf, dus dan ontvang je van hen de factuur.

factuur per e-mail

AndersMF stuurt de factuur via e-mail naar je toe. In deze e-mail staat een link naar het inlogscherm van jouw persoonlijke pagina op www.mijnAndersNota.nl. Hier log je in met het factuurnummer, je postcode en je geboortedatum. Nadat je bent ingelogd, kom je bij de factuur terecht. Op de factuur staan de kosten van de behandeling en het deel dat de zorgverzekeraar heeft vergoed. Op jouw persoonlijke pagina kun je de openstaande kosten op de factuur betalen via iDeal.

Het kan gebeuren dat dit soort e-mails in je spamfolder terecht komen. Check die even als je niets ontvangen hebt. Let er ook op of we sowieso een e-mailadres van je hebben. Als je dat nog niet doorgegeven hebt, kan je daarover bellen of het per e-mail aan ons doorgeven.

Heb je er nog vragen over? Neem voor inhoudelijke vragen over de behandeling die op de factuur vermeld staan contact op met je praktijk. Voor vragen over het deel dat door de verzekeraar is vergoed, kun je natuurlijk contact opnemen met je verzekeraar. En tenslotte kun je AndersMF benaderen voor vragen over betalingen en betalingsregelingen.

AndersMF is op de volgende manieren bereikbaar:

  • Telefonisch op werkdagen van 09.00 tot 17.00 uur via 085 760 6262 (lokaal tarief)
  • Stuur een e-mail naar service@mijnandersnota.nl
  • Algemene informatie en veel gestelde vragen zijn te vinden op www.mijnAndersNota.nl

welkom bij puur mondzorg, wij staan graag voor je klaar