klachten
Al doen we nog zo ons best en is de kans klein dat er iets misgaat, toch kan je ergens ontevreden over zijn. Dat willen we oprecht graag weten. We staan altijd open voor commentaar en kritiek, omdat we ervan leren en onze kwaliteit verder kunnen verbeteren. Aarzel dus niet en vertel het ons. Dat kan door met ons in gesprek te gaan, maar ook door het klachtenformulier op onze website in te vullen. Als de klacht terecht en redelijk is, nemen we contact met je op en bespreken we de oplossing. Dat kan zelfs betekenen dat je garantie of een financiële tegemoetkoming krijgt.
Het klachtenformulier kan je vinden door jouw locatie te kiezen en in het menu te kiezen voor service hier vind je dan het klachtenformulier.
klacht indienen bij een externe klachtencommissie
Mochten we er onverhoopt niet uitkomen met elkaar, dan kun je een beroep doen op de KNMT Klachtenregeling. Deze regeling voldoet aan de eisen die de Wet Klachtrecht Cliënten Zorgsector aan iedere zorgverlener stelt. Je vindt het klachtenformulier op de website van het KNMT (www.knmt.nl).