Navigeer hier terug naar Tandarts

garantie en klachten

garantie

Twijfel je over de resultaten van een behandeling? Laat het ons weten. Hoe sneller we kunnen helpen, hoe minder kans er is op complicaties. Onderstaand vind je de bepaalde behandelingen waarop we garantie geven en de garantietermijnen. Als je een probleem hebt bekijken we of we het gratis kunnen repareren of dat er een extra behandeling nodig is. We kunnen alleen garantie geven als wij de behandeling hebben uitgevoerd. Ook letten wij erop hoe vaak je langskomt voor een controle en of je goed voor je tanden zorgt.

Dit zijn de termijnen waarop we garantie bieden:

  • 5 jaar garantie*: Kroon en brugwerk | Implantaten
  • 1 jaar garantie*: Vullingen | Prothesen | Splint
  • Geen garantie: Vullingen melkgebit | Wortelkanaalbehandeling | Relaps orthodontie | Parodontologie | Bleken

*Elk jaar wordt de garantie met 20% minder. Als er binnen 1 jaar na plaatsing iets mis is en je krijgt een behandeling onder garantie, dan hoef je niets te betalen. Als het tussen 1 en 2 jaar na plaatsing is, dan vergoeden wij 80%. Als het tussen 2 en 3 jaar is, dan vergoeden wij 60%. Als het tussen 3 en 4 jaar is, dan vergoeden wij 40%. Als het tussen 4 en 5 jaar is, dan vergoeden wij 20%. Na 5 jaar is er geen garantie meer.

klachten

Ook al doen we ons uiterste best om jou zo goed mogelijk te helpen, we willen graag weten als je ergens niet tevreden over bent. We staan open voor opmerkingen en kritiek, omdat we willen leren en onze kwaliteit willen verbeteren. Je kunt met ons bellen, langskomen of het klachtenformulier op onze website invullen. We nemen contact met je op om samen een oplossing te bespreken. Dit kan betekenen dat je bijvoorbeeld garantie krijgt. Je vindt het klachtenformulier op onze website door jouw locatie te kiezen in het menu, en dan te kiezen voor service.

Het klachtenformulier kan je vinden door jouw locatie te kiezen en in het menu te kiezen voor service hier vind je dan het klachtenformulier.

klacht indienen bij een externe klachtencommissie

Als we er niet uitkomen, kan je de KNMT Klachtenregeling gebruiken. Deze regeling helpt bij bij klachten. Op de website van het KNMT vind je het klachtenformulier.

welkom bij puur mondzorg, wij staan graag voor je klaar