Navigeer hier terug naar Tandarts

puur contact

PUUR is nooit ver weg.

Via onze website kun je een afspraak maken, een afspraak verzetten en je inschrijven door op jouw praktijk te klikken.

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik een afspraak maken?

Je kan hier direct je afspraak maken door te kiezen voor jouw praktijk. Mocht je meer informatie willen over je afspraak kan je dat hier vinden.

Hoe kan ik een afspraak verzetten?

Je kan hier direct je afspraak verzetten door te kiezen voor jouw praktijk. Mocht je meer informatie willen over je afspraak kan je dat hier vinden.

Waar kan ik een wijziging doorgeven voor mijn contactgegevens?

Vul het contactformulier in bij jouw praktijk. Je kunt hier de wijziging doorgeven.

Waar vind ik mijn nota?

In je mail kan je de nota terugvinden, het zou kunnen dat de mail in je spambox terecht is gekomen. Later ontvang je de nota nog per post. Hier vind je meer informatie over betaling.

Waarom wordt mijn behandeling niet vergoed?

Voor meer informatie over vergoedingen kun je contact opnemen met mijnAndersnota.nl of je zorgverzekeraar.

Wordt mijn behandeling vergoed?

In overleg met de tandarts wordt een begroting opgesteld, hierdoor heb je overzichtelijk wat de kosten zijn voor je behandeling. Deze begroting kan je voorleggen aan je zorgverzekeraar, die geeft dan aan wat er wordt vergoed van de behandeling. Per zorgverzekeraar verschilt hoeveel er precies wordt vergoed.

Waar vind ik het uitschrijf formulier?

Ga naar jouw praktijk en kies in het menu voor service. Hier vind je het formulier “Opzeggen behandelovereenkomst”.

welkom bij puur mondzorg, wij staan graag voor je klaar