Hoogeveen

veelgestelde vragen

Waar kan ik een wijziging doorgeven voor mijn contactgegevens?

Je kan hier het contactformulier invullen dan zorgen wij ervoor dat de gegevens goed worden verwerkt.

Waar vind ik mijn factuur?

Je ontvangt de factuur per e-mail. Het zou kunnen dat de e-mail in je spambox terecht is gekomen. Hier vind je meer informatie over je factuur.

Waar vind ik de tarieven?

Op de website van de Nederlandse Zorgautoriteit, www.nza.nl, vind je uitgebreide informatie over de algemene tarieven binnen de gezondheidszorg. Op www.allesoverhetgebit.nl kun je zien wat er met de meeste prestaties wordt bedoeld. Wij hanteren de door de overheid bepaalde tarieven.

De tarieven voor behandelingen waarbij wij gebruik maken van een tandtechnisch laboratorium kunnen variëren gezien ieder zijn persoonlijke gebitssituatie, daarom krijgt u vooraf een begroting mee.

Hou er rekening mee dat de vergoeding van deze tarieven afhangt bij welke verzekering je bent aangesloten en of je wel of niet aanvullend bent verzekerd. Wij adviseren daarom om altijd met de verzekering te overleggen wat zij vergoeden zodat je niet voor onverwachte verrassingen komt te staan.

Waarom wordt mijn behandeling niet vergoed?

Voor meer informatie over vergoedingen kun je contact opnemen met Infomedics of je zorgverzekeraar.

Wordt mijn behandeling vergoed?

In overleg met de tandarts wordt een begroting opgesteld, hierdoor heb je overzichtelijk wat de kosten zijn voor je behandeling. Deze begroting kan je voorleggen aan je zorgverzekeraar, die geeft dan aan wat er wordt vergoed van de behandeling. Per zorgverzekeraar verschilt hoeveel er precies wordt vergoed.

Waar vind ik het uitschrijf formulier?

Door hier te klikken kom je bij het opzeggen behandelovereenkomst formulier. Door dit formulier in te vullen, word je definitief uitgeschreven. Mocht je de gegevens van je nieuwe tandarts hebben ingevuld, dan zorgen wij ervoor dat je dossier naar die tandartspraktijk wordt gestuurd.

welkom bij puur Hoogeveen!